Jeunes Malgaches pour Jésus Christ

Jeunes Malgaches pour Jésus Christ

Tononkira: TGC - Hain'ny Tompo, eny hainy

He is able more than able
To accomplish what concerns me today
He is able more than able
To handle anything that comes my way

 

He is able more than able
To do much more than I could ever dream
He is able more than able
To make me what He wants me to be

______________________________________________________________________________

 Hain'ny Tompo, eny hainy

Ny mandamina ny fiainako androany

Hain'ny Tompo, eny hainy
Ny manafaka amin'izay manjo ahy
Eny hainy, tena hainy
Ny manao mihoatra izay nofisiko
Eny hainy, tena hainy

Ny manao ahy arak'izay tiany



14/04/2012
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 58 autres membres